Wednesday, November 27, 2013

:: Bosan ::

Assalamualaikum,


Hati ni sarat je rasa. Tak tau sarat dengan ape. Perasaan ape yang melanda..wallaahu a'laam. Tapi macam nak nangis...nak pekik....nak lari kuat-kuat...tapi kaki tak boleh nk gerak...


Ya Allah...perasaan apakah yang kau landakan atas hati ku ini. Sekiranya ini bersifat sementara, keluarkanlah ya Allah.. 



Belum jumpa...belum kenal..tapi hati ni macam terpaut.. atau adakah ini sekadar mainan perasaan? Adakah ini sekadar singgahan sementara? Adakah ini nikmat yang Allah nak kasi? Kalau nikmat, kenapa dada macam sesak je? Astaghfirullaah.....ya Allah.....redakanlah hati ini..... tenangkanlah jiwa ini... lapangkan minda ku Ya Allah...

Sekiranya dia bukan milikku, pertemukan kami di Syurga Mu ya Allah... Sekiranya ini adalah cara utk Kau pelihara diriku dari terjebak dalam dakapan maksiat....Alhamdulillah... aku bersyukur ya Allah... Mungkin dengan cara ini akan aku lebih menghargai hubungan ini...

Ok Sri....relax.. tenangkan hati....tenangkan diri kau yang tengah kecamuk ni...In Shaa Allah.. All is Well! 

huhuhu..... :")


Layan..... ===>>>



LIRIK DI ATAS SATU CINTA
(Indah Pertiwi)

Jejak-jejak langkahku
Bagaikan lemran waktu
Apakah ku masih bisa terus melangkah
Serpihan hihupku ‘kan ku bangun
di atas satu cinta
Subhanallah aku mencintainya
Subhanallah aku menyayanginya
Dari ufuk timur hingga ke barat
Selalu dihatiku
Subhanallah aku mencintainya
Subhanallah aku menyayanginya
Dari ufuk timur hingga ke barat
Selalu dihatiku
Subhanallah aku mencintainya
Subhanallah aku menyayanginya
Dari ufuk timur hingga ke barat
Subhanallah aku mencintainya
Subhanallah aku menyayanginya
Dari ufuk timur hingga ke barat
Subhanallah aku mencintainya
Subhanallah aku menyayanginya
Dari ufuk timur hingga ke barat
Subhanallah aku mencintainya
Subhanallah aku menyayanginya
Dari ufuk timur hingga ke barat
Selalu dihatiku

No comments :